MORAS

10 جای دیدنی و خوردنی که تو سفر به رم نباید از دست بدید

10 جای دیدنی و خوردنی که تو سفر به رم نباید از دست بدید – …

اگه قصد سفر به رم ایتالیا رو دارید جتما این ویدئو رو ببنید چوم در سفر بهتون کلی کمک میکنه، همینطور میتونید ویدئوهای ما رو دنبال کنید تور ایتالیا با یه قیمت …

10 دیدنی که باید در سفر به رم ببینید – زورق

زورق: 10 دیدنی که باید در سفر به رم ببینید … شگفت‌انگیز با تاریخچه ۲۵۰۰ ساله‌اش، بنا‌های تاریخی و موزه‌های بی‌نظیری که در خود جای داده، مهم‌ترین و اصلی‌ترین مقصد …

گلگشت تهران – تماشا

10 جای دیدنی و خوردنی که تو سفر به رم نباید از دست بدید 01:52 · 10 جای دیدنی و خوردنی که تو سفر به رم نباید از دست بدید · 5 کاری که در سفر به رم باید انجام بدهید …

14 کاری که هرکسی باید در ایتالیا انجام بده! – برترین ها

بستنی جلاتو بخورید!

سفر یهویی و تقریبا اقتصادی دو نفره به اروپا | لست سکند

هدف من از نوشتن این سفرنامه این هست که به همه دوستانی که قصد سفر به اروپا رو دارن … را برای ما ایرانیها به نظر دست نیافتنی کردن که بنظرم بی دلیل اعتماد به نفس مارو کم … ورود و خروجمون از ایتالیا باشه پس باید یا رفت یا برگشتمون از ونیز و رم باشه. … ما تو این سفر همه مکان های تاریخی،دیدنی،فرودگاه ها ،هتل هامون و هر چیزی که فکر …

از سیر تا پیاز سفر به مالزی | لست سکند

روز موعد فرا رسید پرواز ما ساعت 10:15 بود ما ساعت 7 فرودگاه بودیم و پس از رد شدن از 3 … اینکه دم هر هتل منتظر بایستید تا بیان و تو هر برنامه ایی بازم منتظر بایتسید تا … سیم کارتی که به ما دادن گفتن 5 رینگت شارژ داره ولی باید مازاد خودتون شارژ … در هنگام ورود به ایستگاه باید بلیط رو روی دستگاه گیت قرار بدید و موقع خروج از …

جاهای دیدنی رم؛ ۲۵ جاذبه شگفت‌انگیز شهر گلادیاتورها | چطور

جاهای دیدنی اسپانیا؛ ۱۶ جاذبه متنوع گردشگری در این کشور که باید … میکِل‌آنژ و بِرنینی، از معماران مشهور عصر رنسانس، هر دو در طراحی این کلیسا دست داشته‌اند. … پس اگر به رم سفر کردید، حتما از این بنای تاریخی که در مرکز شهر و در …

برج های جهان بایگانی – توریست اپ

… نکته ضروری ای که قبل از سفر به آذربایجان باید بدانید · 10تا از جاهای دیدنی اسپانیا ، کشور ماتادورها · 10تا از جاهای دیدنی برزیل که نباید از دست …

هنگام (جزیره دلفین‌های بازیگوش) • قشم گردی

جزیره سه تا روستا بیشتر نداره و برای رفتن به اونجا باید برید روستای شیب دراز. … تجربه سفر هم فراموش نشه که هیچی مثل تجربه شما به بقیه کمک نمی‌کنه. … برای همین میتونیم خودش رو یکی از جاهای دیدنی قشم به حساب بیاریم. به هر حال … دلفین‌هایی که تو هنگام می‌بینید از نوع دلفین‌های بینی بطری هستن. … لطف میکنید جواب بدید.

سفر به دنيا با دوچرخه

سفر به دنيا با دوچرخه. … صبح روز بعد رفتیم به مرکز شهر تا جاهای دیدنی میلان رو ببینیم. … تو ونیزی بودیم که شاید تا چند ماه قبل دیدنش برامون فقط یه رویا بود. … صبح روز بعد رفتیم به دیدن یکی از بزرگترین امفی تئاترهای به جامونده از زمان روم باستان . … روز دوم اکتبر ،10 مهر1393 بعد از 4 ماه و گذر از 13 کشور اروپایی سوار بر …